انتخابات کمیته المپیک و واکنش صالحی‌امیری به تعویق و ثبت‌نام خودش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات این کمیته قانونی بوده است، به خبر قهر حبیب کاشانی از تیم فوتبال امید واکنش نشان داد و گفت: در حال تهیه پاسخ برای انتخابات ژیمناستیک هستیم.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک پس از انتخاب به عنوان رئیس این کمیته واکنش جالبی به حاضران در مجمع داشت.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.
طبق اعلام سخنگوى كميته ملى المپيك حضور دو كانديداى رياست كه تاييد صلاحيتشان نيامده، در انتخابات بلامانع است.
علی‌نژاد و شایسته در انتخابات کمیته المپیک تاییدصلاحیت شدند
واکنش معاون وزیر قبلی به ردصلاحیت در انتخابات کمیته المپیک!
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!
مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می‌تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!
دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد ثبت نامش در انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی را ارائه داد.
روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در جریان است که احکام و استعفاهای مخفیانه‌ای در این کمیته انجام شده که به نظر می‌رسد بی ارتباط با انتخابات پیش رو نیست.
دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک برای حضور دوباره در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
۳۱ نفر کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک شدند و برای پست های ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کردند.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.
محمدرضا داورزنی و مهین فرهادی زادی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
معاون پیشین توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیلی خساراتی را به دنبال خواهد داشت.
در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.
دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد
حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم
کاهش سفارشات ماشین‌آلات ژاپن برای اولین‌بار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ